nº 56 ÀMBITS DE PSICOPEDAGOGIA I ORIENTACIÓ ÀÁF – PRIMAVERA 2022

Ja pots accedir a nº 56 3a època de la versió digital amb accés directe d’ÀMBITS DE PSICOPEDAGOGIA I ORIENTACIÓ ÀÁF – PRIMAVERA 2022.
Actualment, la revista és d’accés totalment obert i no és necessari enregistrar-se prèviament per llegir els articles.
“Re-construir” la intervenció psicopedagògica, repte de futur / “Re-construir” la intervención psicopedagógica, reto de futur
– Joan Serra Capallera (Director Àmbits de Psicopedagogia i Orientació)
Un món hostil ple de bona gent / Un mundo hostil lleno de buena gente
– Víctor Saura (Director El Diari de l’Educació)
– Antoni Talarn Caparros (Facultat de Psicologia Universitat de Barcelona), Anna Rigat (Psicòloga, Universitat Oberta de Catalunya)
– Edwin José Triana Teherán (Universitat Autònoma de Barcelona), Carme Armengol Asparó (Universitat Autònoma de Barcelona)
– Neus Ferré (Psicopedagoga CRETDiC Tarragona), Montserrat Talaya (Psicopedagoga CRETDiC Tarragona)
Les UFTEA, una resposta integrada per als infants i joves amb TEA i les seves famílies / Las UFTEA, una respuesta integrada para niños y jóvenes con TEA y sus familias
– Esther Francisco Salas (Psiquiatra. CSMIJ Cornellà- Hospital Sant Joan de Déu Barcelona), Neus Ribalta Xicota (Psicopedagoga. EAP B07 Cornellà de Llobregat), Teresa Rius i Santamaria (Psicòloga clínica. CSMIJ Cornellà- Hospital Sant Joan de Déu Barcelona), Coral Tarazona Ortiz (Psicopedagoga. EAP B07 Cornellà de Llobregat)
– Marta Casla (Universitat Autònoma de Madrid), Ángeles Medina (Universitat Autònoma de Madrid), Yue Liu (High School Attached To Northeast Normal University. ChaoYang)
La tutoria en el context escolar europeu / La tutoría en el contexto escolar europeo
– Ana González-Benito (Universidad Nacional de Educación a Distancia)
– Efrem Melián (Investigador predoctoral dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, UOC), Sílvia Mata (Tècnica del Servei d’Atenció UOC), Julio Meneses (Professor dels Estudis de Psicologia i Ciències de la Educació UOC)
– Andrea Vargas (Universitat Autònoma de Barcelona), Paula Mayoral Serrat (Universitat Ramon Llull), Maribel Cano Ortiz (Universitat Ramon Llull), Ivonne Adriana Raballaty (Universidad de la Salle)